Saturday, January 9, 2010

Pilot

Dengan nama tuhan lagi maha pemurah dan maha penyayang akhirnya aku telah berjaya membentuk satu blog aku dihadapan laptop vaio ku ini. Aku sebenarnya mula jatuh cinta dengan blog ni bila tengok MEMBER-MEMBER kepada MEMBER-MEMBER aku mempunyai blog. Memang best kalu ade blog ni nak lepas geram,happy,sedih,ceria ataupun pape je la bley je hentam kat blog. Sebenarnya hasrat aku nak wujudkan empayar aku dalam blog ni dah lama, tapi sekarang je baru aku berkesempatan untuk membuat blog aku.

Kenapa the blur tajuk untuk blog aku. blur memberikan maksud samar ataupun kabur. yup!!! sebab banyak mende yang masih kabur dan samar yang berlaku dalam hidup aku. x kesahla pada masa lepas ataupun sekarang. Mungkin juga pada masa depan. Kadang-kadang mesti orang tertanye kenapa perlu ada red-blue. Huh! red=merah memberikan maksud aggresif dan berani. blue=biru memberikan maksud cool dan lembut. Jadi aku rase gabungan colour ni mungkin dapat memberikan satu impak yang terbaik untuk aku.

sekian......


2 comments: